Storygame

Játékos, interaktív storytelling

Vidd hírünk!

Mi az a Storygame?

A Storygame interaktív történetalapú játék, azzal a céllal, hogy szórakoztatva adjon át információkat a célközönségnek.

A storytelling erejét nem kell magyarázni, mindannyian szeretjük az autentikus történeteket, hiteles szereplőktől, szórakoztatóan előadva.

A játékok is bizonyítottan hasznosak a marketing, az oktatás és a munkáltatói márkaépítés terén, a gamification, mint módszertan jól működik.

A Storygame a történet alapú szerepjáték online megvalósítása, ahol a játékos a saját döntéseivel alakítja a történetet, szituációs és szakmai feladatok megoldásával. A Storygame-ben a játékos nem csak nézője, befogadója a történetnek, hanem aktívan alakítja is azt, ezáltal személyes tapasztalatként éli át a sztorit. Így az információk sokkal jobban megragadnak, hiszen élmény, érzések is társulnak azokhoz. A történetet szöveges és videó formában is a játékba tudjuk illeszteni és többször újrajátszható.

Employer branding

A cégünk munkáltatói márkáját, a kultúránkat és az életérzést jól át lehet adni történetekkel. Az élményszerű toborzás, a recrutainment elérésére alkalmas megoldás, hiszen a Storygame-ben a játékos választhat a kollégák történetei közül és ő maga alakíthatja azt tovább, karrierdöntéseket hozva, szituációs és szakmai feladatokat megoldva a játékban. Ezáltal az őt érdeklő területeket, történeteket ismeri meg, olyan kollégák bőrébe bújva, akiknek a munkájára kíváncsi. A játékos feladatok megoldását értékeli a rendszer, így képet kap arról is a játékos, hogy a cégnél milyen tudás, készségek értékesek a különböző területeken és hogy ő hogyan teljesít ezekben. A pozitív élmény extra motivációt ad a jelentkezésre.

Online és élő eseményen (állásbörze, kitelepülés, karriernap) is jól alkalmazható.

Mivel a Storygame kiváló adatbázisépítő eszköz, a játékosok megkereshetőek karriercéllal a későbbiekben is. 

Élő tréning

A Storygame az élő tréning, előadás részeként a befogadó, passzív közönséget aktív szereplővé változtatja. A játék reflektálhat a legfontosabb ismeretekre, egyúttal a résztvevők begyakorolhatják azok alkalmazását gyakorlatias, életszerű példákon, szituációkon keresztül. Játszható csapatban, élő versenyként is, ezáltal a motiváció erősödik és a hangulatnak is jót tesz.

Onboarding

Az onboarding célja az új kollégák felkészítése, kiképzése a várható feladataikra és a megfelelő integráció a szervezetbe. Ezek, valamint az onboarding során tapasztalt élmények megalapozzák a motivációt, ami a kolléga teljesítményének, cégnél maradásának alapja.

Az onboarding során a nem munkakör-specifikus információkat, mint a cég története, kultúrája, a munkavédelem, a szervezeti felépítés is megismernek az új kollégák. Mindezt a Storygame-ben felépítve egységes, automatizált információátadásként lehet véghez vinni, egyúttal szórakoztatva is az új kollégákat. A versengést beépítve (csoporthoz, céges átlaghoz hasonlítás) az ismeretek elsajátítása plusz motivációt kap.

E-learning

Az online Storygame megoldásaink e-learning rendszerhez kapcsolódva,a tananyag átadására, felmérésre, szórakoztató információközlésre is jól alkalmasak.

 

 

 

Nokia Code Jam

A Nokia 150 éves fennállása alkalmából a Storygame-et a cég múltját felelevenítő, programozókra specializált feladatsorral alkottuk.

OTP Business ÜzletRace 3.0

Az ÜzletRace 3.0 verseny selejtezőjén a közgazdász hallgatók egy szoftver startup történetében főhősként eljuthattak a garázscégből a világpiacra lépésig.

OTP Business ÜzletRace 3.0 Storygame