NN Insurace

Kihívás

A magyarországi NN Biztosító Zrt. az NN Csoport  (NN Group N V.) tagja, mely jelenleg 18 országban van jelen, mindenütt erős piaci pozícióban. Több mint 12 000 munkatársával a vállalatcsoport célja az, hogy magas színvonalú termékeket és szolgáltatásokat nyújtson 15 millió ügyfelének.

A második alkalommal megrendezésre kerülő InsuRace versenyre elsősorban közgazdász érdeklődésű jelentkezőket vártak, 3 fős csapatokban, aktív hallgató jogviszonnyal rendelkezőket és frissdiplomásokat egyaránt. 

Megoldás

A játék során egy biztosítási társaság irányítását kellett átvenni a csapatoknak és egymással versenyezni a biztosítási piacon. A cél a piacelsőség, amit helyes stratégiai döntésekkel érhettek el. A profit mellett a piaci részesedés is fontos tényező volt a végső helyezésnél. 

Az országos bajnokság 3 körből állt, a selejtezők 5 városban kerültek megrendezésre országszerte. Az élő selejtezőn és online középdöntőn továbbjutó legjobb 10 csapat a döntőben az NN székházban mérte össze tudását az értékes nyereményekért!

Vállalati bajnokság - Insuracase Inside

A diákokhoz való közel kerülés és tehetségek felkutatása mellett az NN belsős munkatársai számára is szervez vállalati versenyt. Ennek célja a belső employer branding, tehetség gondozás és kohézió erősítési a kollégák között.

Mi szolgáltattuk
6 élő selejtező
172 csapat
Employer Branding Award 2016 Bronz fokozat

Az NN Insurace verseny az Employer Branding Award 2016 Bronz fokozatát nyerte el nagyvállalati kategóriában. 

Ügyfél