MOL Freshhh international competition

Kihívás

Több mint 40 országban működő multinacionális olajipari nagyvállalatként a MOL-nak a legjobbakra van szüksége, éppen ezért nem elég pusztán a hagyományos toborzási eszközökre támaszkodnia ahhoz, hogy a tehetségeket megszerezhesse magának. Ennek a problémának a megoldásaként alkotta meg a MOL a Freshhh ötletét, és választotta segítségül az EcoSim csapatát 2007-ben.

Megoldás

A MOL Freshhh játék résztvevői maguk is olajmágnásokká válnak, hiszen a 3 fős csapatok célja sikeresen irányítani saját olajipari vállalkozásukat az adott földrajzi és gazdasági lehetőségeknek megfelelően. Nem könnyű a kihívás, hiszen a tanulóknak egyaránt ismerniük kell az iparági technológiákat és az üzleti stratégiai irányítás alapvetéseit is. A verseny weboldalát és selejtezőn alkalmazott szimulációt partnercégünk, az InterSim fejleszti, 2015-től már 3D grafikai megjelenítéssel, fővállalkozóként. Az EcoSim tanácsadóként és a döntős esettanulmány feladat szállítójaként vesz részt a MOL freshhh levezetésében.

A világ több mint 70 országából érkező egyetemisták 3 körön át versengenek a játékban. Az első, kvalifikációs fordulóban elsősorban a technológiai kérdésekre helyeződik a hangsúly, majd a 40 legeredményesebb csapat továbbjuthat az online stratégiai szimulációba. Végül a legjobb és legszerencsésebb 5 csapat kapja meg a lehetőséget arra, hogy bizonyítson a végső, élő döntőben.

A döntő maga egy grandiózus esemény, amelynek a 2015. évben az Akvárium klub adott otthont. Itt a résztvevőknek be kellett bizonyítaniuk, hogy tudásuk, prezentációs és tárgyalási képességük valóban megállja a helyét, mindeközben pedig találkozhattak a MOL vezetőivel és a verseny szervezőivel is. A legtehetségesebb fiatalok számára pedig még ezzel sem ér véget a kihívások sora, hiszen a MOL Group frissdiplomás programja, a Growww további lehetőségeket tartogat számukra.

Mi szolgáltattuk
6300 résztvevő
2130 csapat
81 ország
250 egyetem
Ügyfél