Philip Morris #makehistory karrierjáték

Kihívás

A Philip Morris vállalata nemzetközileg elkötelezte magát egy füstmentes jövő mellett. Termékeikben és folyamataikban már megjelenik az újító gondolkodás, azonban az általános asszociációk a dohányiparral kapcsolatban lassan alakulnak. A magyarországi leányvállalat célja volt, hogy egy játékos formában közelítse meg a végzős és frissdiplomás diákokat, bemutatva fenntarthatósági törekvéseiket, víziójukat, és a munkavállalóik előtt álló karrierlehetőségeket.

Megoldás

A Philip Morris számára egy storygame formátumú játékot dolgoztunk ki, amely a vállalat munkáltatói márka szlogenje alapján a #makehistory nevet kapta.

Egy történetre felfűzve olyan karrier és szakmai szituációkat, döntéseket mutattunk be, melyek a való életben is előfordulhatnak a cégnél. Az egyes döntéshelyzetekre adott válaszokat a Philip Morris és a #makehistory 4 fő pillére alapján értékeltük, így a játékosok azonnali visszajelzést kaptak: mennyire állják meg a helyüket a vállalati kultúrában.

A játék két hónapon át futott a 2021 tavaszi szemeszter alatt. A játékosok között hetente sorsoltunk három darab Philip Morris környezettudatos ajándékcsomagot, valamint a játék két hónapja alatt a legjobban teljesítő játékosok között pedig kisorsoltunk 3 db JBL Bluetooth fülhallgatót.

A játék meghirdetésére Facebook és Google kampányt indítottunk, valamint diáknagyköveti hálózatunk is azon dolgozott, hogy az egyetemeken hírét vigye a lehetőségnek. A játékon végül két hónap alatt 2465 játékot indítottak el, amely végül 529 egyedi feliratkozót eredményezett.

Mi szolgáltattuk
2465 elindított játék
529 egyedi feliratkozó
Ügyfél