Az I. Lámfalussy Sándor Kari Szimulációs Verseny 2020. őszén került megrendezésre, mely azóta is töretlenül folytatódik.
A résztvevők kipróbálhatják magukat egy virtuális kereskedelmi bank vezetőiként.
A regisztrált csapatok számára a selejtező előtt online tesztfordulót is biztosítunk!
A verseny három fordulóból áll. Az online selejtező során változatos stratégiai kérdésekben kell döntést hozniuk a csapatoknak, helyt állva a többi versenyzővel vívott pénzpiaci verseny során. A szimuláció nemcsak pénzügyeket, hanem marketinget, HR-t és projektmenedzsmentet érintő döntési lehetőségeket is kínál.
Az online középdöntőbe a selejtezőről piaconkénti első két legjobb csapat juthat tovább.
A döntő fordulóban a csapatoknak egy kreatív stratégiai feladat megoldását kell prezentálniuk a zsűri számára, ahol 8 csapat küzdhet meg a dobogóért és az értékes nyereményekért.
A versenyre a Budapesti Gazdasági Egyetem Pénzügyi és Számviteli Karán tanulók jelentkezhetnek 3 fős csapatokban, akik számára a verseny ingyenes, de regisztrációhoz kötött.
2020-ban 44 csapat vett részt a versenyen, akik laptoptartós hátizsákokért, visszahúzható mobiltöltő kábelekért, és egyéb értékes díjakért mérethették meg tudásukat, az OTP Bank felajánlásával. A verseny további szponzorai:
2021 tavaszán a versenyzők rendhagyó módon egy virtuális tech vállalat vezetőiként próbálhatták ki magukat. A verseny online selejtezőjében a csapatoknak ezúttal egy termeléssel és értékesítéssel foglalkozó vállalat irányítása során kellett stratégiai kérdésekben fontos döntéseket meghozniuk a gazdasági élet szereplői által befolyásolt versenykörnyezetben. A szimuláció a termelésen és értékesítésen túl pénz- és készletgazdálkodást, erőforrásmenedzsmentet, valamint marketinget érintő döntési lehetőségeket is kínált.
29 csapat vett részt a szimulációs versenyen, amelyen a legjobb prezentációt készítő csapat 3x12.000 Ft értékű vásárlási utalványt vihetett haza az ExxonMobil felajánlásával. Mindezeken felül a döntős csapatok mindegyike fejenként egy-egy ajándékcsomaggal gazdagodhatott, amelyhez a meglévőek mellett olyan szponzorok is hozzájárultak, mint az FKF vagy a Grouama Biztosító.
2021 őszétől már az összes Budapesti Gazdasági Egyetemen tanuló hallgató jelentkezhetett a versenyre, ahol ismét egy virtuális kereskedelmi bank vezetőiként mérettethetik meg magukat. Ebben az évben már 66 csapat vett részt a versenyen, és az első három helyezett csapat 270 000 Ft összértékű e-Digital ajándékkártyákat nyerhetett az OTP Bank felajánlásával. A versenyen ezúttal is további ajándékcsomagokban részesültek a döntős csapatok, a korábbi szponzorok mellé pedig az alábbi támogatók csatlakoztak:
A 2022-ben megrendezésre kerülő IV. Lámfalussy Sándor Üzleti Szimulációs Verseny különösen nagy népszerűségnek örvendhetett. 111 csapattal és több mint 300 résztvevővel az eddigi legsikeresebb évadát zárta a verseny. Az elnyerhető nyeremények összértéke meghaladta a félmillió forintot. A legjobb csapatok az alábbi díjazásban részesülhettek, amelyeket ezúttal is az OTP Bank biztosított:
1. helyezett csapat: 50.000 Ft/fő értékű ajándékkártya
2. helyezett csapat: 25.000 Ft/fő értékű ajándékkártya
3. helyezett csapat: 15.000 Ft/fő értékű ajándékkártya
Mindezeken felül a többi szponzor az alábbi felajánlásokkal járult hozzá a verseny sikeres lebonyolításához:
Menedzsment és Controlling Egyesületnek köszönhetően az 1. helyezett csapat az MCE díjmentes tagságával 2022-23 között szakmai rendezvényeiken ingyenesen vehettek részt.
Magyar Földgáztároló Zrt. az 1. helyezett csapat számára 20.000 Ft/fő értékű ajándékkártyát biztosított.
Process Solutions felajánlásával az 1. helyezett csapat 50.000 Ft/fő értékű Westend vásárlási utalvánnyal és fejenként egy-egy ajándékcsomaggal, továbbá a 2. és 3. helyezett csapatok céges ajándékcsomagokkal gazdagodhattak.
Morgan Stanley felajánlásával az 2. helyezett csapat 35.000 Ft/fő értékű ajándékkártyát vihetett haza.
Groupama Biztosító a 3. helyezett csapat számára: 15.000 Ft/fő értékű Árkád vásárlási utalvány és értékes ajándékcsomagot ajánlott fel.
Follow Marketing támogatásával az 1. helyezett csapat tagjai 4 órás teljeskörű online marketing tanácsadáson vehetnek részt. Emellett a Follow Marketing felajánlotta „A legprofesszionálisabb prezentáció egy marketinges szemein keresztül” különdíjat, amelyet elnyerő csapat egy 3 hónapos teljeskörű online marketing mentorálást nyerhetett.
Továbbá az ExxonMobil felajánlásával tantárgyi kedvezményben részesülhettek a versenyen résztvevők és extra kedvezményben a helyezéses és döntős csapatok.
A COVID járványra való tekintettel a selejtező és a döntő is online keretek között került lebonyolításra.