Az év gamification szakdolgozata

Az év gamification témájú szakdolgozata pályázat keretében játékosítás témában készült innovatív pályamunkákat várunk.

Vidd hírünk!

A 2017-es pályázat díjazottjai

Gratulálunk az Év Gamification Szakdolgozata cím győztesének, Nagy Juliannának! A 2. helyen Kesik László végzett, a 3. legjobb szakdolgozat pedig Rajnai Richárdé.

A díjazottak pontszámai és szakdolgozat címei:

1. Nagy Julianna "A gamification megjelenése a magyar középiskolákban" -  30 pont 

2. Kesik László "Teljesítménymotiváció az IT szektorban" - 27 pont

3. Rajnai Richárd "A gamification és a kiterjesztett valóság alapú mobilalkalmazások használatának hatása egy turisztikai desztináció látogatási szándékára az Y generáció körében" - 26 pont

Mivel számos kiváló pályamunka érkezett, az értékelő zsűri a dogobósok mellett két szakdolgozatot emel ki, a következő különdíjakkal:

Gamer pszichológia különdíj: Dudás Illés "A népszerű online számítógépes játékok képességfejlesztő hatásai"

Empirikus gamifikáció különdíj: Szijjártó-Nagy mihály Ákos "A videojátékok helye a középiskolai nyelvoktatásban"

 

Fotók a díjátadóról

 

A pályázat

Az év gamification szakdolgozata pályázaton a 2016. január 1. és 2017. július 30. között publikált és bármely felsőoktatási bíráló bizottság előtt sikeresen megvédett szakdolgozatok indulhattak.

Fődíj: 50.000 Ft

Az év gamification szakdolgozata pályázatot először a 2015/16-os tanévre írta ki az EcoSim, az InterSim és a JátékosLét. Számos izgalmas pályamunka érkezett, így idén újból meghirdettük, és várjuk a témában íródott szakdolgozatokat.

A pályázat keretében játékosítás, játékos oktatás, szimuláció, valamint szakmai versenyek témában íródott innovatív pályamunkákat várunk. Keressük az új megközelítéseket, a nemzetközi és hazai területen alkalmazott gamification megoldások és lehetőségek színvonalas és érdekes feldolgozását.

A fődíj mellett konzultációs és kutatási lehetőséget is biztosítunk a gamification téma iránt érdeklődőknek, szakdolgozat íróknak.

A pályázat benyújtásának módja:

A pályázatot pdf formátumban kérjük elküldeni a balazs.orova@ecosim.hu email címre. A levél tárgyába a pályázók kérjük, írják bele: "Az év gamification szakdolgozata - ", valamint adják meg a következő adatokat: a pályázó neve, egyeteme, szakjai, témavezetője, a dolgozat megvédésének dátuma! Opcionálisan csatolható: a védésen bemutatott prezentáció.

Benyújtási határidő:
2017. július 31. 24:00

Elbírálás szempontjai:

A szakdolgozat színvonala, a dolgozat formai kidolgozottsága és a tartalom újszerűsége.

Pályázati értékelés, eredményhirdetés:

A pályamunkákat a JátékosLét, az EcoSim és az InterSim szakértői fogják elbírálni. Eredményhirdetés: 2017. szeptember 15.